Another day in paradise...

Gick upp tidigt idag igen och akte over till Elena och barnen, alltid lika trevligt att se dom sma liven! Fantastiska ungar!
Sen hade jag ett litet uppdrag, igar plockade vi ur hyllorna lite har och det blev lite glas och prylar som ska skickas ivag till slakten och vi behovde ju da lite kartonger att stoppa detta i. 
Sa jag akte forst till Wahlgreens for att kopa lite harfarg at P och dar hade dom inga (ingen harfarg heller for den delen. Akte vidare till Safeway - ingen lycka dar heller. Sa jag provade med CVS, dom hade harfarg men inga kartonger. Micheals var inte oppet sa jag bestamde mig for att det fick vara nog och akte till gymmet en svang. 
Pa hemvagen fick jag dock den brillianta iden att ga in pa Big Rock, ett mini mart tva gator fran var jag bor. Dar var dom fina och sa att "Sjalvklart, hjalp dig sjalv! Det star en kontainer bakom byggnaden, grav i den du och ta vad du vill ha" 
Sa det gjorde jag minsann.. hittade iaf en vettig kartong! 
 
Sen bar det av hemmat och har val gjort lite det ena och det andra. 
 
Lite senare....
 
Ikvall hade vi middagsbjudning har hemma. Det var trevligt! Vi hade ett av grannparen over och tva andra vanner. Vi at kottbullar och potatismos med brunsas och lingonsylt. yummeliyum!
 
Nu sitter vi framfor tv:n och tar igen oss lite med ett glas vin innan laggdags. imorgon ska vi upp tidigt igen. 
Jag tror att jag gillar det dock! 
 
Natti
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0