yes...

Ah.. jag tycker att det ar lite o-roligt (jag gjorde ett skamt) att halla pa med sanna har saker som bloggar sa det ar darfor jag inte uppdaterar sa ofta.. men nu kanner jag for det!

Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva egentligen.. det har hant sa mycket och det hander fortfarande lika mycket varje dag!
jag tror jag tycker om det har stallet mer och mer for var dag som gar och detsamma galler familjen.
jag har bara roligt hela tiden och onskar att det haller i sig resten av aret!
dessvarre tycker jag det ar trakigt att det inte ar fler au pairer som har det lika bra, det forvanar mig hur manga det ar som hamnar i konstiga familjer och mer eller mindre blir utnyttjade som hembitraden.

Det var ju kanske ett ganska trakigt amne men jag kan beratt nagot roligare...
ehm...
Ja, for alla som inte jag redan har berattat det for sa har jag funnit Reese's Peanut Butter Cups som ar det GODASTE jag atit i hela mitt liv!
det ar verkligen nagot som borde introduceras i Sverige!!
Och! EN SAK TILL! jag och Sofia akte till stan i lordags med farjan, vilket var valdigt trevligt och dar gick vi runt langs Market Street och lite sidogator.. och PLOTSLIGT .. en skivbutik! sofia var val inte sa hemskt intresserad egentligen men jag ville titta lite..
valdigt onodigt egentligen for jag vet att jag alltid koper nagot och jag maste fa med allt tillbaka hem sen med!
Iaf.. vi gick in och jag hittade Elvira Mistress of the Dark! det var ganska coolt.. jag har letat som en galen efter denna film och dar stod den framfor mig - for 50kr! jag alskar fynd! "Fyndaren" ar vad dom brukar kalla mig...

Hmm.. Ja.. jag kan lagga till lite bilder med.. jag och barnen har hittat en ny favorit plats - eller egentligen ar det min favoritplats.. men dar finns en lekplats sa barnen gillar den med och en park med en stay av en hast som heter Blackie, det ar en kulle som ligger precis vid bukten i Tiburon och man ser Golden Gate Bridge, stan, hela Tiburon, Sausalito och sa.. mycket vackert..
sa nar det blir fint vader igen ska ajg ta barnen dit igen.. eller kanske Rodeo Beach.. det ar med ett favorit stalle jag har skaffat mig..



Innan laggdags

Louise och jag tog en kaffe en morgon nar vi hade lite tid over i Town center Corte Madera

Maddie gor sin beromda pirat-min. Simlektion i Tiburon

Provar mina skor

Picnic i Tiburon.. fast ett annat stalle.. Jag gillar Tiburon.. Det ar latt att hitta dit och valdigt fint!





Blackie




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0