Day 2

So... Igar hann jag inte skriva for jag hade fullt schema! Men tankte att jag kunde uppdatera lite nu eftersom jag har lite tid over innan barnen ska hamtas i skolan.

Frukost 7.30 och kl 8 lamnade vi (jag och Shari) Maddie pa hennes skola och sen Alex pa hans. Sen slappte Shari av mig hemma och akte till jobbet.
Jag tog med mig Isabel och vi akte till San Rafael for att fixa mig ett Social Security Number och sen tillbaka till Corte Madera for att satta upp ett bank konto. (Jag fick en fin sparbossa i form av en kanin!)

Akte och hamtade Alex och sen plockade vi upp Maddie. At lunch hemma och sen packade vi snacks och akte till Tiburoun (stavning osaker) dar vi akte upp pa ett berg och gungade lite. Man kunde se stan (SF), hela Tiburoun, Golden Gate Bridge mm.


Sen for vi runt till biblioteket mm..

Pa kvallen akte jag Isabel och en annan tjej som heter Sara till San Rafael igen och gick pa bio - No Strings Attached.

Det var valdigt fint vader ca 22 grader och solsken!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0