President Day = Day Off

Idag har jag varit ledig sa jag har haft en langhelg kan man saga.
I fredagskvall minns jag inte vad jag gjorde men lordag var jag nere i stan med Ev och lite annat nytt folk.
Det var valdigt trevligt!

Igar (sondag) tog jag en langpromenad och strosade runt lite nere i Town Center och sen ringde Ev och fragade om jag ville hanga med till Cheesecake Factory pa middag - jag tackade inte nej.
Eftersom jag redan hade atit tog jag bara en Wild Blueberry White Chocolate mousse Cheesecake. Ett hett tips!

Sen idag traffade jag Ev igen for hon var den enda som inte jobbade idag sa vi tog en roadtrip langs kusten norrut och kollade runt lite.. hittade ett par ratt balla platser!
Vi var bla vid Muir Beach , Stinson Beach och Dillon Beach.
Jag tror att jag redan namnt det men naturen ar oslagbar haromkring!


Detta ar nagonstans norr om Muir beach


Det ar en liten ponny och en get och honor och ett trad med rosa blommor
Jag vet inte om det samma i Sverige men har heter det Cherry Blossom


En alle'

Random hus

Ev's vardfamiljs hundar Kiwi och Keekee

"Trad over en vag" kallar jag den har bilden

Random place utefter vagen





Ev



En bat tankare

baksida av Nick's Cove

Ett lite gammaldags telefonbas


Ett bildack



Nara Dillon beach




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0