Tankte att det var dags...

Ja, det ar ju ett tag sen jag uppdaterade .. igen..

Men det rullar pa! Det kanns fortfarande bra och jag trivs och jag forsoker hinna med sa mycket jag kan pa min lediga tid, aven da jag jobbar forstas..

Idag till exempel var det den varmaste dagen sen jag kom hit .. kanske 30-35 grader. Det var skont! Efter allt regn som har varit sa klagas det inte!
Efter skolan packade jag barn och cyklar i bilen och vi for till Blackie's Pasture och fordrev tiden lite, hade sen gymnastik pa eftermiddagen och ikvall akte jag och en annan ut till Rodeo Beach for att titta pa solmedgangen.
Det ar ganska sa coolt faktiskt och jag sag en levande skunk for forsta gangen!
Tidigare har jag bara kant stanken av dom da dom blivit overkorda pa motorvagen.

Jag antar att det hant en del sen jag senast skrev har men just nu kommer jag inte pa nagot!
Pa helgerna aker jag oftast in till stan, om jag inte jobbar.
Forra helgen tex var jag och en kompis bjudna till en musikal som var nagot i sarklass vill jag lova!
Det var nakna manniskor, sanger om opuim och valdigt fina kostymer!
Pearls over Shanghai hette den.. men det var skoj!

Imorgon ska det blir fint vader igen och da tankte jag att jag skulle ta barnen till Sausalito for dom har en liten familjestrand dar, och sen kanske nagra andra kommer och moter upp.. sen ska vi ata glass pa mitt favorit stalle! Yummie!

Sen har det ju varit den dara tsunamin och ett bevapnat bankran och lite sanna saker... det kan ju raknas som spannande!

Det verkar dock inte som det gar att ladda upp bilder..
nej... det far bli en annan dag!
men jag har lite fina faktiskt!
fran stranden - bade dag och kvall.. och parken och lite annat! ja..

31 march ...
Det verkar som att det funkar idag!
Sa nu blir det av!
Idag akte vi som sagt till Sausalito Beach.. himla varmt ar det!:)
jag har brant mig pa diverse stallen sa jag skamms lite for att visa mig ute just nu!

men har kommer lite bilder iaf!


maddie in Blackie's Pasture baten i bakgrunden tror jag skoljdes upp
i tsunamin


Alex

Mads

blommor ... jag tankte lite pa moster marita

alex i en av vara 'klubbar'

Rodeo Beach day! maddie rockade rockring men det blaste lite sa den for ivag!

Mads

alex

alex var lite trott och somnade i bilen pa vag hem
maddie ar en fin syster!

Rodeo beach by nigh

Rodeo beach Sunset







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0