*

igar var det annu en dag utan vila. tog alex till skolan pa morgonen och grejade lite mellan vi skulle hamta han igen. plockade uppa barnen vid skolan och sen at vi lunch hemma.

stadade lite och packade ihop snacks och filt mm och for till standen. dar motte vi upp med Timo och hans barn och lekt lite.
efter det akte vi in till Sausalito och traffade Louise och hennes barn och tog en glass. Jag hittade en smak med Korsbar och mork choklad (alskar amerika for har finns allt med korsbar! det var riktiga korsbar i med i halvor!)

Efter det fick vi snabba och hem att tvatta av oss och gora oss lite fina for att sen aka in till SF pa Isabells sista middag. Det blev Benihana och det var en verklig upplevelse!
Aker man nan gang till USA ar Benihana ett hett tips! Det ar en japansk kedja dar dom lagar maten pa bordet och gor en massa tricks! AWESOME!

Sen akte vi hem och lade oss.

Imorse kom Louise och hamtade upp mig och vi akte ivag och tog en kaffe nere i centrum. stotte pa Sofia pa parkeringen, vilket var lite av en overraskning! Hon ringer mmig sen ikvall sa ska vi bestamma en date.

Snart kommer Shari hem med barnen och da blir det lunch sen ska jag ta dom till parken och efter det har vi gymnastik kl 16.

Vet annu inte vad det blir ikvall men kanske gar ut en svang eller sa!

(Igar sag jag solen ga ner over havet nar vi akte over Golden Gate Bridge in till stan, bokstavligt talat! det gick pa bara tva minuter sa var hela solen borta! helt sinnessjukt!)




Alcatraz!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0